söta

Idag har vi quizzat.
Bredvid satt fyra norrmän.
Jag reagerade direkt när jag gick in
och såg vart Sari och Gunilla satt.
Bakom världens sötaste möss-pojke.
Det tog en stund innan jag insåg att de var norrmän.
Det framgick när de klagade över alla svenska låtar.
Det tog ytterligare en lång stund innan jag vågade fråga efter  hans namn.

Han heter Frode.

Jag är så dålig på det här.
C var på mig  hela tiden.
Jag blir så blyg.
Det är så jävla svårt.
...å varför skulle han vara intresserad över huvudtaget?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Bättre ångra något man gjorde än något man lät bli. Är en bra devis.

2007-12-20 @ 03:01:48
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: PH

Mött kärleken igen? Låter som dig.

Men du... Varför skulle han inte???

2007-12-20 @ 17:31:35
Postat av: m

Ingen kärlek här inte, men pirr i magen och glädje över att jag kan känna! Jag tyckte inte att han verkade vara så intresserad (C tyckte det..men visst...jag vet ju inte).

2007-12-31 @ 01:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0