sent som vanligt

Bootsflickan har varit i stan ikväll!
Jag såg att något var annorlunda
med P så fort jag kom i närheten.
Det var så privat så jag vågade inte ens
titta på henne i rädsla för att störa.
Hade jag vetat att det var hon hade jag stirrat.

Idag har jag quizzat med Emma, syster, mor och Pia.
Jättekul!
Just nu är jag inte så glad och
jag vet inte riktigt vad det beror på....

Sanning nr 2:
Jag kan inte sova. Framförallt så handlar
det om en motvilja att gå och lägga sig.
Vill inte! Dumt...

Kommentarer
Postat av: P

Stirra du, det gjorde jag!

2007-11-01 @ 02:33:52
Postat av: Annelie

Klart man inte ska sova. Man kan ju missa nåt!
/Tröttmössa nr 2

2007-11-01 @ 08:14:13
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0