Söta ex-svärmor

Exet polisens mamma var här idag.
Hon lämnade tillbaka grejer.
Det måste varit 3 år sen det tog slut,
men det har ju aldrig tagit slut mellan oss två.
Hon är lite som jag...fast hon kör sämre bil.

Vi fikade å hade jättemysigt.
Jag fick paket.
Det var söta tjocka strumpor med halkskydd,
å hon fnissade och sa att det var så barnsligt.
Jag tyckte att det var gulligt.
Jag fnissade också, men bara för att jag blev så glad.
Jag fick en svart liten tovad väska också,
eller snarare en plånbok med band.
Hon känner mig.
Hon är så bra.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är ju toppen att du får ha kvar det bästa ur ett gammalt förhållande :-)

2007-11-16 @ 07:55:41
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: malin

Ja visst är det så. Jag är glad att hon inte gör som sin son, som bara bryter rakt av och vill helst inte prata med mig.

2007-11-16 @ 15:20:27
Postat av: Annelie igen

Manligt fenomen. Tror jag allt. Efter att ha fått min vänskapsförfrågan IGNORERAD av dotterns pappa på facebook. Stryk ska han få när jag hämtar henne ;-)

2007-11-18 @ 02:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0