Uddevallakassettfestivalen!!!

Japp! Nu e det dags!
image74

Jag kan inte gå idag för att jag har Simon i helgen
och pappan spelar på kassetten ikväll.
Imorgon är det en annan dag!
Då får pappan ha barnet.
En heldag på Mortens stundar.
Det var ett helt år sedan det hände.

Måsten på lördagen är:
Eddie Wheeler
Nober Hill
Speedfreaks
Jaqee
Dala
Christian Dohber
Nyfiken på:
Miss fine wine
Rudvall
The Don Darlings
DogToys
Norma Bates
Mattias Hellberg

Tyvärr är det flera akter som krockar,
så jag får väl springa upp och ner som en tok.
ÅÅÅ, vad jag ser fram emot detta!


Kommentarer
Postat av: Karin

ÅÅÅÅh! Önskar jag kunde åkt dit!!!! Hoppas du får det roligt. Hälsa uddevalla från mig!

2007-11-02 @ 15:41:14
Postat av: V

Vad härligt! Jag vill också...!

Pussar Västerås

2007-11-03 @ 00:12:51
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: nooni

TACK! han e riktigt riktigt vidrig.. usch smisk på peter

2007-11-03 @ 00:32:05
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0