DJ

Jane Kitto var så jävla bra alltså!
Helt fantastisk röst.
Jag var tvungen att köpa en skiva.

Från det ena till det andra...
Simon kom just hem. 
Han gick genast in och satte på musik på sitt rum.
Humöret steg väsentligt (vilket fult ord) när han spelade Sticky situation.
En bra uppåtlåt.

Men jag spelar en annan låt med Danko J ...



mmm, hur långt ska man gå på första daten?
Jag tycker ju att hångel är extremt underskattat,
så jag måste svara "JA gärna!!" på Dankos fråga.
(I alla fall om det är en hunk.)
Nu vill jag gå på date....å hångla.
Det är mysigt det.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ha ha, shit vad vi inte har samma musiksmak. Men samma åsikter; fram för mer hångel i världen! Förälskelse och förtjusning ska inte hållas tillbaka!

2007-10-19 @ 15:59:57
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Annelie

Fast den där Kitto har jag aldrig hört. Jag tänkte mest på vampyrnisse i videon.

2007-10-19 @ 16:00:39
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0