Fredag igen

Fy fan vad duktig jag har varit idag.
Jag städade det första jag gjorde i morse efter frukosten.
Det är en plåga varje gång,
men det är vansinnigt skönt när det är gjort.

Jag utförde dagens arbetsuppgifter direkt utan fördröjningar.
Det är heller inte illa för att vara jag.

Fika!
Viktigt.

Hade egentligen tänkt att plugga också,
men det har jag inte kommit igång med ännu.
Dessvärre börjar jag känna att den där oväntade 
fåsakergjorda energin jag hade håller på att
rinna ur min kropp.
Vi får väl se om jag lyckas hålla ut en stund till.
Det är tröttsamt att vara duktig!

Ikväll är det dödsmetall på Carlia.
Jag tror att jag ska gå dit,
fast jag vet inte ännu.
Jo, det blir det nog...
Får nog kolla upp vilka andra kamrater som ska gå.

Ganska skönt att bara lalla omkring i ett nystädat hem.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ju mer man städar, desto mer får man fika utan dåligt samvete :-)

2007-10-12 @ 14:32:43
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Annelie

Grabba tag i den där grabben du skrev om tidigare på din blogg... ;-)

2007-10-12 @ 14:39:12
Postat av: Lisa

Dödsmetall, det är klart vi ska gå på dödsmetall - när går vi dit?!

2007-10-12 @ 16:47:51
Postat av: malin

lisa: ja, det börjar nio, men vi kan väl gå å ta några öl nån annanstans först?

2007-10-12 @ 17:03:16
Postat av: nooni

hahhaha ja ska försöka, ja måste bara fånga in en fluga ..de
e oftast åt dom hon skäller.

2007-10-12 @ 17:17:14
URL: http://nooni.blogg.se
Postat av: Claes

hej...inte döds men bra: http://www.yeproc.com/artist_info.php?artistId=9951

2007-10-13 @ 09:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0