humorkväll

Nu har jag suttit uppe alldeles för sent igen.
Jag hade ju tänkt att gå och lägga mig i tid.

Jag fastnade på TV4:s WebbTV.
Jag hittade bland annat klassiska blunders som var
jättegamla och blandat roliga.
Jag har hört Staffan Dopping säga fitta i TV,
Malou rapporterar från en match med HIV 71
och en kille i kontrollrummet som lägger ut sig själv
med ljud och säger kuk när allt går åt skogen.

*TV4* Scrolla ner i vänstermenyn och gå in på "se mer webb-tv här"

Det  finns många godbitar.
Hur blandat det än var i kvalitet
så slutade det med att jag skrattade så jag grät.
Ååå vad jag behövde skratta.
Kraftigt skuttande i soffhörnet.

Om man inte har något bättre för sig så
är det ett bra sätt att fördriva tid.
Det fördriver även tid som har nåt bättre
för sig, så nu måste jag slänga mig i säng...
...för jag har fördrivit bort all min tid.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Alltså. Även om jag dejtar en sportfåne så är jag så himla oinsatt själv. Men: heter det verkligen HIV 71? Med I? Det är ju lustigt apropå sjukdomen. Eller inte lustigt, men ja... du förstår kanske.

/Lättroad

2007-10-23 @ 01:45:34
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: malin

Just det, det var ju själva det komiska i inslaget:)

2007-10-23 @ 10:36:10
Postat av: V

*hahhahaha* Jo det var ju det där med omvänd touretts... *älskar när andra plopar ur sig könsord*

Och Malin, klart att Du ska vara en ren! Klockren(t)!

Puss

2007-10-23 @ 11:30:30
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Annelie

Ikväll har jag också haft tråkigt och kollat webbtv. Du har rätt, det ÄR rätt roande.

Ser fram emot fler sanningar om dig :-) And bring the utmaning on!

2007-10-30 @ 23:12:15
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0