Luna

Igår var jag på Luna.
Luna är en tapasbar i Lysekil,
med världens godaste mat.
Det är något jag starkt rekomenderar
om man är i Lysekil någon gång.
Vi åt...
..patatas con alioli, fläskfile,
pimientos, kyckling,
oliver och vitlök, chorizos
och dadlar med serranoskinka.
Även musslor i ostronsås beställdes,
men inte utav mig...(huää!)

Emma, Ida, Sandra och jag.
Vi hade jättemysigt.
Det var så länge sedan vi hade tid
att sitta och prata strunt.

Jag måste med jämna mellanrum rapportera
till Emma vad som händer i såpoperan som är mitt liv.
Men manusförfattarna måste ha fått skrivkramp
för det har ju inte hänt något på jättelänge.
Jag tror att hon blev lite besviken.

Nu är det 10-fika.
Hurra!
Det är alltid något att bli glad för.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

åh, jag vill mysa m dig Malin!!!!!
Kram V

2007-10-05 @ 22:58:18
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0