Ovetskap

Malmöiten jag skulle förära med mitt besök
är inte anträffbar.
Det är iallafall vad telefonrösten säger efter
miljarders signaler.
Inte bra.
Jag har ingen tågbiljett ännu,
men hoppas kunna köpa på tradera i morgon.
Om det fortfarande är aktuellt förstås.

Var hos söta Sari idag och fick låna kläder.
Bruna leggings, brunt linne och en plyschluvtröja
(som nästan ser ut som glansig kort päls om man har min fantasi).
Ska göra mig en liten kjol imorgon och en svans.
Hornen kommer att bli svåra men jag måste ju pröva.

När jag zappade mellan kanalerna under en rastlös
dagsfas, så hamnade jag i norrland...
Där kom en försvunnen ren tillbaka.
Den var inte ett dugg brun.
Den var väldigt vit och grå.
Jag struntar faktiskt i det och kommer att
låtsas som att alla renar ser ut som i Disneyfilmer.

Frågan är bara just nu om jag kommer att åka?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag känner mig helt säker på att du kommer att bli den sötaste ren som någonsin skådats!
Hoppas att Malmöiten blir anträffbar då...
//Lisa
ps. om jag inte kryssar i "Kom ihåg mig boxen" - glömmer du bort mig då...?

2007-10-26 @ 14:31:48
Postat av: malin

hur skulle jag kunna glömma dig snygging?? ;)

2007-10-26 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0