snart festival

Hemma igen.
Jag slapp spendera så mycket tid på hotellet som jag befarade.
Det var ett ganska trevligt hotell.
Rummet var i och för sig lika opersonligt som jag gissade.
Bilden nedanför visar en del brutalt tomma väggytor.
Det är lite ångestframkallande att tänka på.

Efter arbetsdagen igår så gick vi ut och åt.
Det är alltid lite speciellt med privata,
sociala sammankomster med arbetskompisar.
Man har ju liksom inte valt dom som kompisar.
Det var trevligt, om något lite stelt.
Jag gör ju alltid mitt för att lätta upp,
bla, bla, bla....
Som jag kan prata!
Stackars människor.

Olivia kom.
Det var kul.
När de andra åkte hem gick vi på pub nitton.
Mysigt!
Ett litet jazzhak.
Tyvärr var det ingen livemusik igår.
Jag behöver lite bra musik nu.
(det gör jag jämt)

Snart kommer en kväll med extremt mycket kul musik.
Jag får väl vänta tills dess.

*Kassettfestivalen*

Festivalen kör 25 minuters liveakter, från tidig kväll fredag 2 nov,
hela dagen och ända in på natten, lör 3 nov.
Fullspäckat schema!
Det blir festivalens 3:e år och det är så jävla kul!!
En av mina absoluta favoriter kommer, Jaquee.
Ååå, vad hon är bra!
Kom, vet jag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med dig Malin... längtar också efter kassettfestivalen.... Kram!

2007-10-12 @ 13:17:14
URL: http://sara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0