uppsala väntar

Nu är jag så trött!
Jag blir ännu tröttare när jag tänker på morgondagens tågresa...
Kl 05.40 går mitt tåg till Uppsala.
Planeringsdagar på jobbet.

Hotell!
Ja, egentligen blir jag bara deppig av att bo på hotell.
Det är så fruktansvärt opersonligt.
Det räcker att komma in i ett enkelrum så blir jag smått tårögd,
känner mig oerhört ensam och vill bara åka hem.
Jag trivs bättre på ett litet vandrarhem eller ett Bed and Breakfast.

Det enda som uppväger otrivselkänslan
på ett hotell är frukosten.
Mmmm, för hotellfrukostar.
Jag som är en riktig frukostmänniska har
ju praktiskt taget kommit till himlen...
Jag går alltid upp i god tid,
nja... det kanske var en liten överdrift,
men i hyfsad tid i alla fall.
Så att jag kan sitta länge och äta av allt dom har.

Nej, nu måste jag jobba lite till
och så hade jag ju tänkt att plugga lite också.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria i Västerås

Åh, kommer Du hit då?

puss

2007-10-09 @ 10:10:32
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0