Vem ska jag vara?

Jag ska på maskerad!
 Det är så kul.
På lördag i nästa helg, i Malmö.
Nu är ju alltså den svåra uppgiften att
komma på vad man ska klä ut sig till.
Det får inte innebära alltför mycket jobb,
men det får heller inte kännas tråkigt.

Jag måste få lite hjälp!

Peters förslag är att jag går som nudist.
Nja, jag tackar för förslaget men jag tror att det får bli något annat.

Claes har en idé om att jag ska gå som Pepparkakshäxan.
Hon är inte så känd men hon ser läskig ut.
Hon ger pepparkakor till de barn som vågar stå kvar tillräckligt länge.
Frågan är om man bör äta något som Pepparkakshäxan har delat ut.
Det är nog ett våghalsigt spel.



Detta kan ju vara du Claes...



Ja, fler förslag välkomnas alltså!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag var flugsvamp en gång, det var rätt kul. Tog på mig vita kläder och klädde ett paraply med rätt mönster. Fast det var svårt i längden att gå runt med det, så i slutändan var jag bara en vit svampstjälk :-) Kanske inget bra tips ändå...

2007-10-18 @ 23:28:36
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: annah

du kan få låna dräkten jag hade på henån karnevalen en gång... =) minns du va d va?

2007-10-20 @ 13:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0