måndag igen

Jag brukar gilla söndagar.
En vad-man-vill dag i slutet på veckan.
Igår var ingen höjdare alls, trots att det var söndag.
Jag ville bara att den skulle ta slut.
Jag hade ingen lust att göra något.
Arg på allt. Jag blev till och med förbannad på solen, när jag såg att den var ute.
Jag ville inte gå ut... eller jag ville nog egentligen men jag orkade inte.
Min själ blev så trött av att vara arg, så jag orkade inte göra någonting.

Idag känns det mycket bättre, ganska meningslöst, men bättre.
Idag har jag jobbat 10 timmar, varav 6 stycken i extrem-tempo.
Lunchens fel, kanske måste sluta med sånt på måndagar.

Nu behöver jag lite spännande människor i mitt liv.
Jag hoppas på morgondagen.
Heja tisdag!!

Kommentarer
Postat av: V

Älskling...
Fan då! Jag hade ynnesten att få träffa Andreas som var här förra veckan. Fullkomligt ljuvligt. Träffa honom du med. han sa förresten att han nästan uteslutande umgås med marinbiologer. det kanske är ett skönt gäng som du ska ta och hooka upp med?!
Love U!

2007-09-10 @ 22:33:27
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: M

Ja, jag undrade just när jag läste om det var DEN Andreas. Vad härligt för dig kan jag tro. Man behöver lite andreas ibland. Var bor han nu då?

2007-09-10 @ 22:38:22
Postat av: V

I göteborg tom oktober... Sedan vet han inte.
Du måste träffa honom! Träffade även Ekan,
men inte vid samma tillfälle. Det var inte trevligt den här gången heller! ;)
Är Du upplagd på facebook Malin? Om inte, fixa det!

2007-09-10 @ 23:29:20
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0