Skit!

Fan också! Det gick mindre bra för vilse vecka nummer två i quizsäsongen. Jag missade en jävla the Who-låt, vilket retar livet ur mig. Sari var bra som vanligt, jag var en medelmåtta å Putte var full.
Jag har just insett att jag blivit så fruktansvärt tävlingsinriktad. Det började säkert långt tidigare om du frågar någon annan, men nu var det så jag reagerade själv.
Vi var så seriösa idag så vi reserverade bord och åt mat innan tävlingen.... Det gör vi aldrig igen. Ljudet var kass och man känner inte riktigt att man är med, helt enkelt.

Fy fan vad man kan snöa in på grejer?!

Kommentarer
Postat av: V

*haha*" börjar bli" ;)

2007-09-08 @ 22:02:56
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0