slappardagen snart över

Jag har nu suttit eller kanske mer legat som en
liten ihopknölad hög i min fåtölj och tittat på filmer hela dagen.
Jag bar in fåtöljen i Simons rum och ser filmer på hans dator.
Den har lite större skärm än min.
Jag har också läst lite bloggar,
hetsätit ostbågar och pratat strunt i telefonen.
Jag känner mig fruktansvärt onyttig.
Även om jag bestämde redan när jag gick upp i morse att
jag inte skulle göra något vettigt på hela dagen.
Borde ju ha städat, handlat och tvättat.
Det finns det ingen som helst inspiration att göra.
En annan dag.

Jag måste nog försöka bli lite mer ordentlig?
Ska se en sista film innan läggdags.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kommer inte att bli mer ordentlig... se på mig - jag städar ff inte (mycket) o jag har haft några år till på mig att lära mig...
... o till den stora frågan: VEM är T?

2007-10-01 @ 23:43:16
Postat av: malin

Kul att du tittade in!! Skönt att höra att man inte är bortom all räddning även om man är en slappis. Just det, jag glömde ju säga det sist.
Påminn mig nästa gång vi ses.

2007-10-02 @ 00:12:09
Postat av: Anonym

Jag tänkte också att jag skulle strukturera upp mitt liv idag. Så jag satte mig framför datorn....
Tack för fina ord, att någon orkar återkomma till min gnällblogg förvånar mig :-) Jag är under fokusbyte. Men jag måste skriva om det, annars äter det upp mig. Hur länge det varit slut? Kuggfråga. Men somliga skulle säga att det var dags att dra för länge sen.

2007-10-03 @ 14:22:32
Postat av: Annelie

Glömde signera förra inlägget.

2007-10-03 @ 14:23:24
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0