tjejer

Var en sväng på Mortens med P.
Träffade grannarna G och gick en sväng på Harrys.
Det var någon typ av höst kick-off där.
Det var något jag hade missat men tydligen så hade resten av stan full koll på gratismaten...
Jag besökte damernas vid ett tillfälle och slogs återigen av fenomenet "tjejer och krogtoaletter".
I det här läget pratar vi inte om styrelsemötena som brukar hållas...
utan det ogenerade speglandet (inklusive poserande), sminkandet och fnittrandet.
Inte bara tjejer i grupp utan alldeles ensamma framför spegeln.
Tjejer både yngre och äldre än mig själv.
Jag är så faschinerad.
Jag kan också känna mig lite ledsen för att jag uppenbarligen är så långt ifrån tjejig/kvinnlig.
När jag hör dom så kan jag för en sekund tänka att jag har missat något.
Dom är så taggade inför kvällen. Så uppklädda.
Jag kan inte minnas senast jag klädde upp mig för att gå ut.
Ja visst väljer jag mina kläder...men jag äger nog inte ens plagg som är värda att gå ut i enligt de här tjejerna.

Den här tjejen känns mer som mig.....
*Juliette*
 image28

Kommentarer
Postat av: N

amen det e bra.... ja kan göra en makeoverpå dig!

2007-09-14 @ 23:35:37
URL: http://nooni.blogg.se
Postat av: v

ja jullan är du, mallan!!!
:)

2007-09-15 @ 08:11:32
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: P

Om du är J vem är då M? Och tror du inte J står framför spegeln? Jag är i alla fall P och väljer det som ligger överst...

2007-09-15 @ 10:38:03
Postat av: malin

nooni: tack, jag kanske behöver det:)
V: eller hur!!
P: vad då det som ligger överst?

2007-09-15 @ 17:21:51
Postat av: v

åh, jag saknar Uddevalla... Och DIG!

2007-09-15 @ 21:54:41
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0