Bära eller inte ?

En riktig slapp dag.
Jag måste byta däck på bilen.
Eller ja....
Jag skulle ju inte få för mig att göra det själv.
Men jag måste ju lyfta ut sommardäcken till
bilen så att jag kan ta en tur till däckbytarfirman
och betala någon annan för att göra det i morgon.
Jag orkar bara inte ta tag i det.
Jag vill hellre krypa upp i soffhörnet med
Flickan som lekte med elden och ha det mysigt.
Det tar ju inte många minuter att bära ut några däck,
men det tar ändå emot.
Fan vad jag är lat.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Älska att ha fina och bra böcker på gång!

2008-04-27 @ 22:08:16
Postat av: A

Du får göra som jag gör..hyr in de rackarna hos de som byter! betalar 400 varje gång för förvaring+byte.. så slipper man ryggskott! jag har dessutom 4 våningar att bära dem om jag ska ha dem hemma så.. :)inte så aktuellt!

2008-04-28 @ 17:16:37
Postat av: Robert

Eller så frågar du din genomtrevlige granne om inte han kan byta däcken nästa gång för halva priset;)

2008-04-28 @ 17:44:28
URL: http://robertgidlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0