Ett sjuhelvetes humör

Det var länge sedan jag blev så här arg.
Under många år har jag känt en
sorts slätstrukenhet för allt som händer.
Nu har det plana sinnestillståndet plötsligt
bytts ut mot ett jävlar anamma jag gjömt att jag hade.
Det har hänt flera gånger den senaste månaden.
(Kanske beror det på de nya hormonerna jag trycker i mig?)

Just nu är jag rasande över att ha blivit utelåst
från jobbet när jag var i stort behov av att komma in.
Jag körde hem från Fiskebäckskil i överljudshastighet
för att få med ett paket med posten innan klockan sju.
Å så kom jag inte in så jag kunde hämta det !!!!
Det ligger en stark ilska mitt i bröstet just nu.
Jag vet inte riktigt hur jag ska bli av med den.
Skit också !


Kommentarer
Postat av: V

Det låter ju som jag... Min lugna Malin. Eller?

Det kanske är bra att du kan bli så här arg.

2008-04-29 @ 20:45:44
Postat av: Annah

ut i skogen o skrik som en vildvittra! rätt ut bara! d e gott d...så grinar man en skvätt av ilska efteråt o sen mår man mkt bättre! *ler*

2008-04-29 @ 21:28:22
Postat av: Annelie

Sounds like hormones to me ;-) Förra veckan grinade jag över att jag tappade en tallrik yoghurt i golvet. Perspektiv...*host*....

2008-04-29 @ 22:41:54
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: malin

Ja alltså, Annah du har väl sett mig extremt arg, men det var jävligt länge sen. Du hade velat se det, V.
Annelie och jag verkar vara på samma nivå:)

2008-04-29 @ 23:26:24
URL: http://mallanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0