söndagsreflektion över helgen

Fredagsutflykten till Göteborg och
gudfar Joakim blev fantastisk.
Lille Elis var bedårande och stal mitt hjärta.
Det var också helt underbart att träffa Tina igen.
Jag har inte träffat Joakims flickvän sen
Simon var liten.
Det bästa var att det var så lätt att
plocka upp relationen på det stället där vi lämnat den.
Och den var lika bra.
Jag hade faktiskt glömt hur mycket jag tycker om henne
och hur bra vi kommer överens.

Det blev inget hos pappan i lördags.
Det figurerade en mängd åkommor
i det Perssonska/Slettebergska hemmet.
Ögoninflammation, öroninflammation och
även en släng av bihåleinflammation.
I en och samma, stackars människa.
Det blev körslaget hos grannen och
sedan extrem rastlöshet i det
egna soffhörnet.





Kommentarer
Postat av: Annelie

Barnförbjudet låter i och för sig mer spännande än soffkväll :-)

2008-04-14 @ 18:39:04
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0