Ideér

Alla veckans arbetstimmar är slut.
Resten av dagen kan jag göra vad jag vill.
Härligt.
Jag har drabbats av rensningslustan.
Den är inte så vanlig i och med att det innäbär en del städning,
så jag måste ta det varsamt och göra mina projekt små
så att jag inte tröttnar innan jag är klar.
I går kväll rensade jag ur klädkammaren och fick ihop
4 påsar med kläder till bortskänkning.
Nästa projekt är att samla ihop gammalt elektroniskt
skräp som ska köras till tippen.
När det är klart så ska jag sätta igång med lite uppiffning av lägenhet.
Jag ska måla på min vägg med krita hade jag tänkt.
Det ser väldigt bra ut i min fantasi, men vi får väl se hur det går i verkligheten.
Jag ska också göra en halltavla av mina gästers små alster.
De ska också få måla på min vägg.
Jag ska bara spika upp en ram först.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh du träffar så rätt så rätt, i din kommentar. It´s all about decisions. Släng ut en bild på kritmålningen sen vetja!

2008-08-29 @ 16:58:42
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Annah

Ja du,den inspirationen va?!

själv är jag makalöst sugen på att snickra mig nåt just nu...vet inte varför då ja ju inte kan snickra,men d kommer över mig ibland... ler har nog vart snickare i ett annat liv...

2008-08-30 @ 11:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0