förmiddag

Frukost till Melodikrysset.
Te, fil, smörgås och ett felfritt kryssande
inledde denna lördag på ett tillfredställande sätt.
Jag följde upp med kaffe, tidningen Havsmiljön och
Mammas nya kille på radion.
Hittills alltså en mycket lugn och härlig dag.
Det råkade också vara ledigt i tvättstugan så
jag kan få undan en del av tvättberget.

Kroppen är inte lika tillfreds som sinnet.
Emma N bedömde min ryggsituation som
en inflammation som följd av en dålig arbetsställning.
Hon har själv haft exakt samma problem.
Det är oroväckande, eftersom en inflammation först och
främst behöver vila och inflammationshämmande medicinering.
Vem fan ska ta hand om musslorna om jag måste vara sjukskriven?
Det är en knepig fråga.
Det råkar inte finnas någon arbetslös eller deltidsarbetande
marinbiolog eller toxikolog i närheten och som behöver lite jobb?


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, vem ska ta hand om musslorna? Så sött det låter!

2008-12-07 @ 00:27:20
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: malin

Eller hur ;)

2008-12-08 @ 10:32:03
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0