Handlingskraft

Ingen vinst på quizen,
men bra resultat för att bara vara 3 st.

Idag är det så grått. Suck !
Faktum är att jag ändå har varit
mycket mer positiv idag än någon
gång den senaste veckan.

Jag har ideér.
Jag vill gå med i en teatergrupp.
Det är något som jag har tänkt i hela mitt liv.
Är det inte dags då?
Mitt liv är ju ändå en riktig dokusåpa periodvis.
Det är väl den erfarenheten jag har.

Jag skulle kunna tänka mig att starta en kör.
Det är inte prio ett,
men också något jag tycker är så kul.
Jag gjorde det som barn, startade kör.
Ja, egentligen tvingade jag min syster
och hennes kompisar att vara med.
Alla skulle gå på led in i körsalen (mammas och pappas sovrum),
stå fint och sjunga kanon och i stämmor.
Inte på samma gång alltså...
Att ha körträning på högstadiet är en prövning.
Kul, men jobbigt.
Det hade varit roligt att sjunga med
människor som är motiverade och inte bara är
där för att missa lektioner.

Jag känner att jag har så många
möjligheter att göra roliga saker.
Ska ta tag i min fysik också.
Jag måste ta upp träningen igen.
Viljan finns, nu ska jag
bara få det gjort också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som fina februarilöften :-)

2008-02-21 @ 15:46:59
Postat av: Vicktoria

Du har driv Malin. Du fixar allt när du vill.

2008-02-22 @ 00:15:25
URL: http://vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0