radio västs lyssnare....

....älskar Crister Sjögren
Dagens kommentar:
"Den här melodifestivalen e bara ett organiserat oväsen.
De ända som gick å lyssna på va ju Crister Sjögren."

En mycket ilsk liten dam på P4, radio väst.

Det är nog första gången jag hör att den musiken
som spelas på melodifestivalen är oväsen.
Ja, jag är ju egentligen benägen att hålla med,
fast jag tror inte att jag och damen menar på samma sätt.

Jag har lite svårt för radio väst på grund av att det spelas
mycket musik som passar en Christer Sjögren-fantast,
men jag har kommit på att Pang Prego
på P3 är mycket, mycket värre.
Jag är så ledsen att det är just måndagar
då det fasansfulla programmet sänds.
Nivån på humorn i Pang Prego kan inte
ens beskrivas som låg, snarare
ångestframkallande.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Det programmet har jag missat. Och det var tydligen tur.

2008-02-11 @ 20:31:21
URL: http://vick2ria.blogg.se
Postat av: Annelie

Kan inte Chrille stanna i P4 och överlämna SVT till andra, bättre, förmågor....

2008-02-12 @ 18:32:15
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0