svampar och rockstjärnor

Fan !!
Jag försöker desperat att
hänga med i facebookandet.
Det går så där.

Requesterna staplar sig på varandra
och jag känner att jag tappar greppet.
Jag kan få dåligt samvete av att jag
ignorerar en request för att den
kommer från en vän.
Vissa grejor ser jag inte nöjet i
medan andra är jättekul.

Jag gillar ju alla dessa quizzar.
Både frågesportsvarianter och
de där "Vilken rockstjärna är du?".
Den senaste var "Hur skulle du se ut som Anime?"
och så blev jag en mangateckning.
Jag har också gjort "Vilken drog är du?"
och fick svaret "mushrooms".
Jag har aldrig ätit svampar man blir
rolig av, så jag vet inte hur det stämmer men...
..ja, vem vet.

Kommentarer
Postat av: annah

*skrattar* jag blev life..?! o du..har inte gnagt på nån mushroom själv men har sett folk som gjort d,o nja..tycker nog inte att du beter dig som de gjorde! =)

2008-02-06 @ 18:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0