WTAI

Idag har jag och Karin beställt
biljetter till Stockholmsfestivalen
 Where the action is.
Äntligen något att se fram emot.
Foo Fighters, QOTSA och
sista spelningen för Hellacopters.
Det räcker alldeles utmärkt för mig.
Det gör ju inget att Sahara hotnights
och Mando diao spelar också.
Man skulle kunna tro att jag har 
gjort bandsättningen alldeles själv. 

I morgon ska jag ut och fara igen.
En hel dags resa ska ta mig till Luleå.
Anledningen är cheer DM nummer två för i år.
Det kommer nog att bli kul,
men jag kan inte säga att jag ser fram
emot själva resandet.
Åtminstone inte hem....
..tåg...
Nästan ett helt dygn tar det.
Puh!


Kommentarer
Postat av: Karin

JIIIIPPPIII!!!! Tusen tack Malin!! Gläder mig som ett barn!:)

2008-02-28 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0