Aftonen med min lilla familj och vännerna

Simon och jag hade ju köpt lite fyrverkerier idag
och gissa om vi kom i skymundan när
grannen kom med en skottkärra med bomber.
Det var fantastiskt !!!

Idag har vi ätit gott och
alla har hjälpt till.
Vi har spelat guitar hero och
haft quiz som alla har bidragit till.
Någonstans mitt i hann vi skjuta av raketerna
tillsammans med DAMPpeter (med skottkärran).
Peter och Kongstad dök upp bättre sent än aldrig
efter en annan fest.
Peter nyklippt och vacker som en dag!
Allt har varit så bra.
Simon och mamma,
Sara, Robert, Lisa, Magnus, Carolin, Mattias,
Samir, Lennart, Anna, Magnus, Maria, Lars och Peter....
...Tack för att ni var här och gjorde nyårsskiftet så härligt.
Jag har haft så kul.
Jag hoppas att ni känner detsamma.
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0