bråttom...

Jag känner mig ganska så nöjd
med helgen.
Cathrine med familj var här.
Vi spelade Guitar Hero och sjöng Sing Star.
Jättekul !!



Den fina granen fick finna sig i
att bli avklädd och övergiven på
lördag förmiddag.
Jag tror inte att den var
så ledsen för det, som jag
har misshandlat den.
Inget vatten på nästan två veckor.
Stackars!
Jag var i alla fall väldigt nöjd med
mig själv när jag hade städat klart.

På kvällen var jag på release party
en stund. Min vän Lars har släppt
sin debutplatta.
Duktigt Lars !
Det var jättebra.

Idag har jag pysslat och tittat på
Det levande slottet.
En japansk Anime.
Såå söt film !
Nu är jag försenad...
skulle hämta sonen åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0