lilla familjen

Simon kom hem igår eftermiddag
efter en shoppingtur på stan.
Han hade ett tillgodokvitto på
Bokia som han spenderade på
teckningsblock och mjuka pennor.
Han hade också varit på
Yerba och fikat själv
och när han ändå var där köpte han
ett fantastiskt gott rött te.
Så igår kväll umgicks jag och
sonen ordentligt.
Vi spelade spel, drack te och
på begäran tecknade jag ett
porträtt av Simon.
Vi satt en stund på hans rum
och sorterade lite grejor
och ingen av oss märkte att
tiden gick.
Vi hade så mysigt.

Det slog mig än en gång
vad lite det är som behövs
för att man ska känna sig
tillfreds.


Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Åh, fina fina Simon!!! Och underbara Malin! Vad härligt! När barnen somnat igår tyittade P Viggo o jag på handboll, men jag somnade hela tiden... Dåligt av mig! Han kommer nästa vecka igen. Då ska vi bara umgås.

Kram V

2008-01-18 @ 17:49:30
Postat av: n

så gulligt, :)
å du borde vara glad att du slipper alla galna människor som jag får dras med haha

2008-01-18 @ 19:29:37
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0