Livet efter helgen

Ojoj..
Roligt kalas hos Lisa i lördags.
Tiden gick så fort bara.
Plötsligt skulle alla gå hem.
Då var klockan tre.
Jag antar att det är det där med åldern som alla
brukar prata om... jag får verkligen ingenting gjort när jag
varit ute eller på fest. Jag har inte känt det förut,
men min gräns kanske ligger vid 35.
På måndag är det i så fall helt kört.
Söndagen var en riktig slapp dag,
med dåligt väder och film.
Jag skulle egentligen ha tagit tag i lite tråkiga måsten,
men det tog emot för mycket.
Jag börjar få en lång lista på saker att göra på semestern
om det skulle vara dåligt väder förstås.

Idag har jag varit på sjön.
En strålande dag igen.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Semester? Jag trodde du skulle jobba hela sommaren? Bakrusslapphet har inget med åldern att göra. Jag är ju fortfarande en ungdom(?) och är precis lika slapp dagen efter.. ;)

2008-07-22 @ 09:05:01
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0