Ingen punk för mig...

Lite trist väder just nu.
Jag hade en tanke på att kanske ta mig till Göteborg och till Frihamnen.
Alldeles försent, igår, insåg jag att det är en riktigt rolig musikalisk tillställning där idag.
Från kl förmiddag har det varit punk / skatepunkfestival.

West Coast Riot

Det kostar 590 kr och det är ju inte så blodigt.
När jag öppnade en räkning i från Glocalnet i morse
och insåg att jag lyckats ringa för nästan 1600 spänn,
så grät jag och fick med tungt hjärta ta beslutet
att någon punk blir det inte idag.

Det var dyrt att ringa till England tydligen.
Jag tittade igenom specifikationen och förstod ingenting.
Det var en massa konstiga avgifter.
Jag ringde upp Glocalnet för att be dem förklara, men
avbröt det försöket när den automatiska telefonkvinnan
talade om att jag hade plats hundraåtta i kön.
Jag tror bestämt att det är fler som fått konstiga fakturor.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Vansinnigt tråkigt med räkningar! Speciellt telefonditos.

2008-06-26 @ 20:20:36
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0