snorkling i vackert väder

Nu har jag varit i Grebbestad.
Jag har snorklat och plockat upp musslor.
När jag är ute själv håller jag mig på helt grunt vatten
så jag kan ställa mig upp om jag behöver.
Det var oerhört härligt.
Lite dålig sikt, men inte helt förskräckligt.
Jag och ett jättestim med sjustrålig smörbult
umgicks en stund.
Efter en halvtimma i vattnet hade
tyvärr mina fingrar på ena handen ballat ur.
Jag förfrös dem någon gång och
nu blir de helt vita och kalla med en gång.
Underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Tomas

Det låter ju faktiskt som att du hade en helt fantastisk dag igår. Skönt..



Jag vet inte vad jag ska säga om mina skjortor. Får väl lite svårt att förklara bort dem misstänker jag.. ;)

2008-06-13 @ 09:05:04
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0