Communication breakdown

Läste just igenom mina sms i inboxen.
En hel del korta eller ibland halva
meddelanden ifrån lördagen.

"Vi sitter får vi gick in. På sverige."

Skickat utav Karin när jag stod i ölkö,
som var en dryg halvtimma lång.
För utom T9 problemet som gjorde där till får
funderade jag på vad hon menade med på sverige
och insåg efter en stund att hon syftade på
sin tidigare inköpta men avskydda regncape.

Telefonförbindelserna på festivalen var
verkligen under all kritik.
Det var ju ett gäng Uddevallare där som
åkte samma tåg som mig upp.
Vi hördes av under dagen och
träffades av en slump vid
toaletterna när de kom, men efter att
vi skilts åt var det som fördömt.
Det gick inte att komma fram när man ringde
och sms är ju inte det smidigaste sättet
att kommunicera på en festival.
Jag trakasserade stackars Anna med sms
hela kvällen men vi möttes inte mer.
Däremot träffade jag och Karin varsin gammal
kompis som också råkade vara där tillsammans,
Robert och Mattias.
Jag har nog inte träffat Mattias på 7-8 år.
Karin hade nog inte träffat Robert på ännu längre tid.
Det var jättekul att ses !



 

Kommentarer
Postat av: N

ja förskräcklig är rätt ord, man blir så trött ;) haha.

2008-06-17 @ 22:39:04
URL: http://nooni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0