Vänner

Idag har jag tänkt på mina nära vänner.
Jag har en tendens att gnälla,
så fort det inte händer något eller
om det är för tyst i min telefon.
Just nu tänker jag att jag
har det så jävla bra.
Jag har så många nära vänner.
Det finns ju olika grader på nära
och jag insåg nu hur förhållandevis
många av de nära kom närmast.
Det är till de närmaste som jag
berättar om sånt som jag inte
först hade tänkt att säga till någon.
Ingen censur.
Alla mina närmaste har helt olika
sätt gentemot mig (och mina hemligheter).
Alla bjuder på sinsemellan helt olika förhållanden.
Jag är så glad för alla mina vänner.
Tack för att ni finns där för mig.
Jag kommer alltid att vara här för er.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jippi! En vän är vad jag behöver nu.Har suttit och letat efter någon festival att ta med barnen på. 13 eller 18 års åldersgräns!Blir nog Roskilde om vi kan skrapa ihop pengar. Känner mig ovanligt arg! Ska inte barn ha rätt till live musik,när det betyder så mycket för dom?

2008-03-22 @ 16:16:04
Postat av: Annah

*ler* dsamma gumman,men d vet du!! skönt att ha dig som vän tycker jag.. KRAM

2008-03-23 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0