Världens bästa by

Talböcker är fantastiskt.
Jag är helt inne på att
kasta ut teveapparaten.
I alla fall den jag har som
sömnmedel i sovrummet.
Mindre sömnproblem
drabbar mig periodvis.
TV:n har kunnat lösa en
del av de problemen för
jag har insett att jag slappnar
av väldigt bra om jag får lyssna
på människor som pratar.
Då låter jag bli att tänka
mina egna tankar.
Det här är mycket bättre än TV.
Talboken har ingen bild som
lockar mig att titta.

Aarto Paasilinna har
författat fantastiska
"Världens bästa by"
som nu underhåller mig
och får mig att somna
gott om natten.

Kommentarer
Postat av: Karin

Älskar Aarto!!

2008-03-05 @ 15:43:02
Postat av: Vicktoria

Jag har aldrig testat talböcker. jag borde verkligen göra det. Och jag håller med Karin; Aarto är kung!

Love,
V

2008-03-05 @ 23:43:20
URL: http://vick2ria.blogg.se
Postat av: Sara

Lyssnat mycket på talböcker.
Tyvärr kan jag inte använda den när jag ska gå
och lägga mig, för då somnar jag bums, och får sedan nästa gång jag ska lyssna, spola tillbaka mer än halva, för att fatta vad som hänt.
Nej, bäst för mig är när jag är ute och går långpromenader, eller fram och tillbaka till jobbet. Då fungerar det som bäst!!!
Så för min del kan tvn stå kvar, och promenaderna utökas.... :)

2008-03-06 @ 10:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0