Akta er för Backaplan

Fy fan vad förbannad jag blir !!
Ska man inte kunna gå ute
vilken tid på dygnet som helst utan
att vara rädd att man ska bli överfallen.
Vad är det för jävla idioter som hoppar på
en ensam stackare, slår ner honom och snor hans telefon?
Vem fan har uppfostrat sådana totalt empatilösa människor?

Min största mardröm måste vara att misslyckas så fatalt med moderskapet
så att min son skulle kunna göra något sådant.
För det måste väl ha något samband, eller?
Uppfostran, trygghet och att ha lärt sig vad som är rätt och fel.
Att ha lärt sig empati.
Det måste väl ha någon effekt på hur man beter sig mot andra.

Systerns pojkvän/sambo var på väg hem inatt.
Ensam.
Han pratade med min syster i telefon när han råkade på några jävla typer.
Hon fick sitta i andra änden och bara lyssna
på när D blev nerslagen och rånad.
Fy fan...(mycket svordomar nu, men jag blir så arg)
Adrenalinet strömmar till bara jag tänker på det.
Hur brutalt humör jag än har, så har jag aldrig slagit någon.
Även om jag har haft lust.
Där går i alla fall min gräns.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ja va ska man säga. Tyvärr så är inte den siste idioten född än heller..



Hoppas det gick bra med honom..

2008-05-18 @ 16:55:59
URL: http://tr3tton.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, inga allvarligare skador i alla fall.

2008-05-18 @ 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0