Mysik

Idag är jag lite sliten.
Jag gick med Cathrine och Madde ut igår.
Vi träffade en galen engelsman på Butlers
och sedan gick vi till Kullgrens.
Det var en mycket trevlig kväll.
Vi gick ut så sent så när de stängde
kände jag mig inte riktigt färdig att gå hem.
I alla fall inte ensam.
Så var det för flera, så Matti,Helena, Majsan
och Cathrine följde med hem och drack vin.
Vi spelade musik för varandra.
Stackars Matti.
Idag är det Kôrpehôla.
Jag ska göra matsäck och ta med picknickfilten.
Musik och glada kamrater är så härligt.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Åh! Vill också dricka folköl i gräset och lyssna på musik.. :(

2008-05-24 @ 17:50:23
URL: http://tr3tton.blogg.se/
Postat av: Vicktoria

Åh malin... jag vill vara där du är.



love

2008-05-24 @ 17:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0