Ajajaj

Så jävla jobbigt att inte må bra.
Jag har fått en inflammation i samband med
virusinfektionen och det gör ont i min mun.
Det är fan inget roligt !
Jag har ju monster mensvärk varje månad.
Sådär så att det knappt går att stå rakt.
Att ha mensvärk är ingenting mot att ha ont
i tandköttet (usch vilket obehagligt ord).
Det går liksom inte att låta bli att totalfokusera på smärtan.
Det har varit riktigt knepigt att hålla fokus på jobbet idag.
Fick beställa tandläkartid eftersom doktorn igår ignorerade
alla mina försök att tala om att jag har ont.
Ska döva smärtan med några öl på Mortens "I mitt vardagsrum".
Inte så länge men en stund för att försöka tänka på något annat än Stackars mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0