helgen

Jag gillar söndagar.
Speciellt när Simon är hemma.
Egentligen gillar jag alla dagar nu för tiden.
Speciellt när Simon är hemma.

I lördags hade vi pysselkväll.
Cathrine, Matilda, Molly, Simon och jag.
Jag är inte riktigt van vid tempot man måste
hålla när en härligt aktiv 7-åring är med och pysslar.
Det ska gå snabbt och ombyte förnöjer.
Den här 7-åringen kan dessutom allt !
Är man inte vaksam så kan vad som helst hända.
Det är verkligen jätteroligt !!
Det blev några fantastiska alster som resultat.
En bedårande söt snögubbe, en prinsesslockig tomteflicka
och en rödnäst tomtegubbe och lite annat.
Nu har jag glitter i hela lägenheten.
Ett uppsving för den gamla 3:an på bangatan vill jag understryka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0