Onsdag

Det sitter en broiler och pratar på radion just  nu.
Egentligen vet jag inte alls hur han ser ut,
men han låter som en sliskig, översolad biff.
Det är en träningsexpert som är inlånad till Christer i P3.
Han är så pinsam ibland så att jag måste hålla för öronen.

Det är kallt på sjön idag, men jag håller på
att gå in min nya flytoverall av märket Fladen.
Hurra hurra !! Jag är så glad i den.
Den har massa roliga små fickor på bra ställen
och mysmjuka muddar i ärmarna och benen.
En av musselgubbarna frågade mig om jag
skulle till nordpolen..haha mycket lustigt...
Han förklarade att han inte ens har börjat med långkalsongerna
än trots blötkalla vindar i 5 graders lufttemperatur.
Jag förstår att han tyckte att jag såg rolig ut.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Lyssnade också på det programmet, lät inte som någon mysig pojk... ;) Mattias tipsade om att denna bloggen fanns.

2008-11-05 @ 23:34:44
URL: http://willebusdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0