Tips, snälla !!

Idag har jag varit hos doktorn.
Det var nog många år sedan jag var där för min egen skull.
Virus och feber.
Som alla andra förstås, men utan riktig snuva.
Jag har gått med det här i nästan månader och
varken blivit ordentligt sjuk eller helt frisk.
Doktorn ordinerade vila.
Så sjuk är jag ju inte.
Känner rastlösheten krypa på mig.
Nu behöver jag filmtips och boktips.
Om jag ska kunna vara stilla och inte hålla i gång i det vanliga tempot så
behöver jag förströelse, tidsfördriv helt enkelt.
Nu är det snart quiz och jag har bestämt mig för att inte gå.
Inte för att jag inte skulle orka utan för att
onsdagarna brukar bli alldeles för tuffa för att det ska räknas som vila.
Det är lite jobbigt.
Det är inte många quizar jag missat.

Jag behöver mer tips.
Sara har utmanat mig på 7 saker.
Man ska berätta 7 saker, både alldagliga och lite knäppa, om sig själv.
Jag kan inte komma på någonting....

Ok, tips tack.
*Film och boktips
*Vem är jag?

Kommentarer
Postat av: V i c k t o r i a

tips?!



betapet, hela dagen lång :)



kryakram

2008-11-12 @ 19:18:10
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Anna T

Usch vad jobbigt när man inte har sin vanliga ork, me´n inte tillräckligt sjuk för att ligga pladask... En av mina favorit böcker är "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna gavaldia (tror jag) har den hemma om du vill låna, nionde insikten också kanon har den också. Filmer Bad santa älskar jag, svart humor, The funeral, In bruges, The big White alla dessa är bra. Låt den rätte komma in ska också vara bra (har inte sett den än)

Krya dig

Kram

2008-11-12 @ 20:32:42
URL: http://annafaithful.blogg.se/
Postat av: Anna T

Usch vad jobbigt när man inte har sin vanliga ork, me´n inte tillräckligt sjuk för att ligga pladask... En av mina favorit böcker är "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna gavaldia (tror jag) har den hemma om du vill låna, nionde insikten också kanon har den också. Filmer Bad santa älskar jag, svart humor, The funeral, In bruges, The big White alla dessa är bra. Låt den rätte komma in ska också vara bra (har inte sett den än)

Krya dig

Kram

2008-11-12 @ 20:32:59
URL: http://annafaithful.blogg.se/
Postat av: malin

Anna;Tack för tipsen, ska genast kolla in filmerna. Båda böckerna har jag läst. Speciellt "Tillsammans är man mindre ensam" gillade jag.

V; jag är usel på betapet. Jag är alldeles för långsam, men tack ändå rara.

2008-11-12 @ 21:52:16
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Tomas

Huga. Inget roligt att vara sjuk. Har inget riktigt klockrent tips men du är varmt välkommen att hälsa på och välja en film eller två.. Det finns ju några att plocka mellan menar jag. :)

2008-11-13 @ 00:12:34
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0