Trött och ovillig

Fortfarande ont i halsen.
Det är sådär så det går upp i öronen.
Jag har vilat hela helgen.
Ja, inte igår då förstås...
Jag kände mig ganska pigg efter frukostbion,
som förövrigt var underbar,
så jag åkte till Torp för att handla julklappar.
Jag tänkte att det är bra att komma igång
så jag slipper stressa mot slutet.
Julstämningen blir så mycket bättre utan stress.
Jag har vetat vad jag ska köpa till vissa sedan september,
men det kändes lite väl tidigt så jag bestämde
mig för att i alla fall vänta till november.
Det är det nu, så igår shoppade jag loss ordentligt.
Det kändes bra men jäklar vad trött jag blev när jag kom hem.
Jag ska ladda inför med min tiotimmars arbetsdag
med lite Ljudbok av Jo Nesbo, Snömannen.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Julklappar ja. Tänk om man kunde vara duktig och börja i tid. Eller så gör jag som jag brukar och står där den 22 december. :)



Krya på dig!

2008-11-17 @ 08:23:19
URL: http://tr3tton.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag började handla i juli :-) Jag vaknade också med lite halsont som botades med te. Hoppas att det håller sig på mattan.

2008-11-17 @ 08:27:37
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0