ett trevligt vardagsrum

En bra kväll.
Jag känner att jag luktar herrparfym.
Tja, eller något.
Peter har återigen agerat matchmaker
och vill para ihop mig med yngre män.
Människan ifråga blev tillochmed
förvånad när jag kallade honom man,
men jag menade att blir man snart 23
så måste man ju ändå vara man, eller?? ;)

Vi har i kväll lyssnat till Lasse Mattila.
Han inledde en av sina låtar med en berättelse om
en studiekamrat till honom som blivit mördad.
Han talade om Fadime.
Jag antar att de flesta minns den
tragiska händelsen 2002 när en ung
kvinna blev mördad av sin egen far.
Det var rysligt.
En känslomässig höjdpunkt under kvällen.
Sari och jag var rörande överens om att det är
så underbart att hennes namn återigen blir hört.
Hon är inte bortglömd!

Kommentarer
Postat av: n

nej hon är inte bortglömd!

2008-11-28 @ 11:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0