Återhämtad

I fredags kom min Karin till mig.
Vi fick också sällskap av Kattis med väninna.
Barnet sov hos en kompis.
Det var en kortiskväll hemma men mycket trevligt.
Vi spelade och sjöng, googlade folk,
drack vin och öl
och sedan gick vi till stan.
Kul kväll.
Träffade gamla bekanta,
som senare kom upp på lite nattpartaj.
Väldigt lugnt, men ganska sent.
Veckan har varit hård.
Många långa dagar och sena kvällar.
I lördags var jag helt slut.
Kalas för söta kusinen
och sedan filmkväll med barnet.
Fantastiskt att inte göra någonting
och få gå och lägga sig i tid (halv två efter filmen..).
Ja jävlar vad gammal jag kände mig ett slag.
Men jag har ju kul i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Gammal? Det är inte åldern utan antalet Fernet man dricker har jag fått lära mig.. :)



Vi hade grymt roligt i lördags. Tydligen blev jag lite trött och somnade. Det ska man inte göra för då busas det. Så nu har jag lärt mig något nytt..

2008-10-06 @ 13:35:30
URL: http://tr3tton.blogg.se/
Postat av: Annah

skrattar la du dig i tid ja..själv tuppade ja la av på soffan vid lunch isånt fall (strax innan 22..) =)

KRAM

2008-10-06 @ 16:56:29
Postat av: Vicktoria

halv två. tidigt?! hahahaha.



kram, V

2008-10-08 @ 23:35:15
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0