Lilla my

Måste lösa maskeradkrisen idag.
Jag hoppas komma iväg till Studio 32 idag.
Om jag inte hittar något där eller om det är för dyrt
måste jag fixa till något annat.
Funderingar finns på den här lilla argbiggan.

Det är ju ganska enkelt.
Röd klänning, rosa fluga och svarta kängor.
Ja, och tofsen förstås.
Snälla Jenny lånar ut en röd klänning till mig.
Jag kan nog gå in i rollen ganska övertygande.
Hon är en retsticka och när hon blir arg då bits hon.
Haha, det kan bli kul.
Jag tror att jag ska undvika finlandssvenskan
bara, det blir så jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

;)

2008-10-23 @ 22:09:06
Postat av: Pats

Yes YES YEEEES!

2008-10-23 @ 23:22:24
URL: http://patasbetraktelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0