Bättre å bättre...

Nya bilen kom igår kväll.
Den är jättefin !
Vattelåset på mitt trasiga handfat är äntligen lagat.
Reparatören kom halv åtta i morse och jag var verkligen dödstrött.
Vi (min Sandra och jag) har skrivit en vetenskaplig artikel
och satt upp till tre i natt för att få den färdig.
Nu är den klar och inskickad.
Många saker har rättat till sig och fungerar äntligen igen.
Hurra !!
Båten ska ur vatten och bilstackarn ska säljas,
annars är läget under kontroll.
Imorse var Hanssom DeLight på radio Bohuslän.
Vi pratade strunt och spelade musik.
I morgon förmiddag spelar vi på Uddevallakassettfestivalen
på Mortens, närmare bestämt 13.05.
Det blir nog en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: V i c k t o r i a

Vad bra Malin. Hur var det på kassetten?



Kram, V

2008-11-02 @ 23:34:30
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0