Hypokondrisk afton

Idag har jag haft alla möjliga sjukdomar.
Jag är så sällan sjuk och jag misshandlar min kropp vardagsmässigt,
så när jag nu har fått ont i halsen efter flera dagars tandköttsömhet,
så gör jag mig själv helt säker på att jag lider av alla de värsta sjukdomarna som finns.
Cancer har jag säkert. Även om det inte hör ihop med halsont och
tandköttskroblem så kan jag nog ha det ändå.
Jag googlade på ömmande, blödande tandkött och hamnade på en sida om Hepatit.
Aaaah ? Ja det kunde jag väl tro...eller...nähä det var en sida om en medicin för
hepatitpatienter där en vanlig biverkning kunde vara blödande tandkött.
Puh!
Jag letade vidare och kom in på en sida med titeln:
 "Hur kan man veta om man har näringsbrist?"
Det var en lista som var längre än en pizzameny och jag
svär på att jag har brist på varenda vitamin, mineral och spårämne i världen.
Någon klurig doktor hade en fin lösning på problemet - en diet.
Men det innebär ju att man inte kan äta som man vill så längst ner finns ett alternativ till dieten:

Hur får man i sig de olika mineralerna och vitaminerna lättast när man lider av näringsbrist?
Genom att ta ett kosttillskott.
Vilket?
Trycker du här finner du svaret!

Hmm..det blir inga mirakelpreparat för min del men jag funderar ändå
allvarligt på att gå och inhandla vanliga hederliga vitaminer på apoteket i morgon.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Haha.. När du testat allt det där så kan du väl säga om det funkade.. Tror att Tomas kan behöva lite roliga piller också.. :)

2008-09-02 @ 09:23:40
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0