ojojoj äntligen måndag

Det har varit en annorlunda helg.
Min darling vän och granne S och jag hämtade
upp förlorad tid under natten till lördag.
Det blev känslosamt och sent.
Vi behövde det båda två tror jag.

Dagen därpå var jag ett vrak.
Jag kan inte minnas när jag var så trött senast.
Jag hade lovat bort mig till vänner på både
"Mats soppa" på Mortens
och till hårdrocksgruvan på GG.
Jag var inte i form, men det var kul.
Riktigt mycket bra musik.
Jag sms-flörtade lite under kvällen och
blev inbjuden till K, min fredagsfika/date,
men jag var så vansinnigt trött så jag fick tacka nej.
När alla människor drog på diverse efterfester så gick jag hem.
Inte så vanligt.
Jag brukar ju alltid vara med på allting.

Igår var jag piggare.
Spenderade kvällen hos K.
Ganska mysigt.
Jag är bara så dum...
Det kommer aldrig att gå,
men jag låtsas inte om det just nu.

Kommentarer
Postat av: Annah

Hmmmm...vem e den där K? ler nu e jag så nyfiken så ja tror ja dör här!

o inte säg att d aldrig går gumman...känns d bra så kör på o går d så går d,men om inte så har du i vart fall haft d bra under tiden..? =) jobbar på mitt nya positiva jag,går rätt bra va?!

kramar från värmland!

2008-09-15 @ 16:44:52
Postat av: malin

Tack Annah!

2008-09-16 @ 20:53:06
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0