sällskap gör susen

Jag var faktiskt mycket gladare för en stund.
Jag har fantastiska quizkompisar.
De lyckas alltid att få tillvaron att
bli lite mer...ja..lite bättre.
Mina darlingar, vilsetjejerna Sari och Paulina 
var också där idag med söta förstärkningen Sara
och tillsammans bildade dem de härliga laget MILF.
Vi hade samma poäng.
Vi råkade vara en halv människa närmare utslagsfrågans svar,
"Hur många har Gerhard som förnamn i Sverige?"
och tog alltså tredje platsen.
Nu börjar det bli lite gammalt att komma trea,
så vi bestämde att vi faktiskt borde vinna nästa vecka.

Nu finns nedstämdheten hos mig igen.
Jag känner mig nog bara lite ensam i vardagen.
Det går väl över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0