VHS

Idag skickade jag sonen att låna mormorderns gamla VHS.
Haha!!
Jag hittade en spelning från -91 eller -92 med Simons pappa Stefan
som med vännerna Andreas Henemyr, Dala och Lelle P spelade på Agnebergshallen.
Kvällens konferencier var Roffe som var hälsosamt rund och välkammad.
Killarna spelade Queensryche och Skidrow med gitarrerna/basen bekvämt hängande strax ovanför naveln. Långt ovanför dagens knälåga instrumenthantering a lá Dregen.
Det headbangades friskt och Simon tittade storögt på den yngre och långhårigare modellen av sin far.
Fruktansvärt roligt !!

Vi har en hel hög med kul band kvar att titta på.
Det är nästan så jag önskar lite regn och rusk så att vi kan sitta inne med gott samvete.

Kommentarer
Postat av: Karin

ÅÅÅ,va kul! Måste göra det samma med dom gamla turnevideorna med Tor.Kram Karin

2009-04-07 @ 10:08:09
Postat av: Peter H

Jag har också en gammal rolig VHS med Simons pappa! Dock är inte Roffe med på den...

2009-04-07 @ 20:23:59
URL: http://peterh.uddevallaidag.se
Postat av: Peter H

Jag har också en gammal VHS med Simons pappa. Dock är inte Roffe med på den, däremot Rolandsson och Matti!

2009-04-07 @ 20:27:17
URL: http://peterh.uddevallaidag.se/
Postat av: Anonym

Hoppsan, bli inte för glad nu när du har massor med kommentarer. Det är bara jag som felar... Men i och för sig, glad kan du ju vara ändå :-)

2009-04-07 @ 20:28:31
Postat av: Vicktoria

Mysigt! Jag vill se bilder på Simon!



Kram, V

2009-04-08 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0