måndag 31 aug

Jag har drabbats av datorutmattning.
Ingen dator efter arbetstid.
Det blir lite få inlägg och svårt att hänga med i folks liv,
men jag tror att det är övergående.
Jag har ändå inte haft några ord.
Förskyld är jag också...

Jag har blivit med fiskar.
Två fina fina...
Doris och Daisy heter dom och är min systers två rescuefiskar.
Doris var på väg mot Bäveån när Sarah i full galopp fick
hejdat den blivande fiskmördaren och tillika arbetskamraten.
Nödsamtal till Danny och mig resulterade för Doris i ett dygn i en hink på mitt köksbord
och sedan ett nyinköpt och alldeles eget akvarium i Västra Frölunda.
Daisy var liten och sjuk när Sarah tog hand om henne men nu är hon så stor och fin.
Jag har dom bara till låns, men det kan nog bli ett par år eventuellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0